چسب های ساختمانی

چسب بتن مقاومتی ( WECER Concrete Adhesive )

یکی از مواد شیمیایی که امروزه در صنعت ساختمان کاربرد فراوانی یافته چسب بتن است. این چسبها عموما امولسیونی از پلیمرهای مختلف در آب هستند که مقاومت کششی، خمشی و همچنین دوام بتن را افزایش می دهند.
ولی مهمترین خاصیت آنها افزایش چسبندگی و ویژگی هایی است که در بتن ایجاد می کنند که کاربرد آنها را بسیار متداول ساخته است. بیشترین استفاده از این مواد مربوط به کارهای تعمیراتی  و آب بندی می باشد، زیرا این افزودنی با ملات ، مخلوطی یکنواخت و همگن تشکیل داده و ضمن آنکه مانع تراوش آب و نفوذ آن بعد از خشک شدن میشود که ازجدایش و تفکیک دانه های ریز و درشت جلوگیری کرده ومیزان چسبندگی بتن تازه را با ملات قدیمی زیر آن افزایش می دهد.
چسب بتن آب بندی تولیدی این شرکت، بر پایه رزینهای خاص که کاملا ضد آب می باشد ساخته شده و به آسانی با آب موجود در بتن مخلوط می شود. مواد بکار رفته در ساخت این چسب با سیمان کاملا هماهنگ بوده و چسبندگی آن را به طور قابل ملاحظه ای افزایش می دهد.

میزان مصرف :

میزان مصرف معمولا 10 الی 15 درصد وزن سیمان مصرفی می باشد، برای ضخامتهای کم ( تا 10 میلیمتر ) یک پیمانه چسب بتن را با یک پیمانه آب مخلوط کرده و ملات را با آن درست کنید.
بطور کلی هر چه ضخامت ملات کمتر باشد و یا نیروی بیشتری بر آن وارد آید ، برای ایجاد چسبندگی لازم چسب بیشتری می بایست اضافه شود.
برای ایجاد استحکام بیشتر توصیه می شود که محلول رقیق شده چسب به مقدار بیشتری درست شده و قبل از چسباندن ملات یک لایه از این محلول به سطح زیرین اجرا شود.

مشخصات فنی :

- حالت فیزیکی : مایع
- رنگ : شیری
- وزن مخصوص :  1gr/cm3
- PH محلول 1% الي 5%  :  8-7
- یون کلر  : ندارد
- زمان مصرف و نحوه نگهداری :  تا 6 ماه و به دور از گرمای شدید و یخ زدگی
- بسته بندی :  5 ، 20 کیلوگرمی